برخورد جدی با مسببین و مقصرین حادثه لنگرود
برخورد جدی با مسببین و مقصرین حادثه لنگرود

برخورد جدی با مسببین و مقصرین حادثه لنگرود به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز حوادث , به گزارش اخبار روز ایران، احمد وحیدی شامگاه جمعه در بازدید از محل دچار حریق شده کمپ ترک اعتیاد لنگرود در جمع خبرنگاران، با ابراز تأسف از این اتفاق تلخ و ناگوار اظهار کرد: این حادثه تاکنون […]

برخورد جدی با مسببین و مقصرین حادثه لنگرود

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز حوادث , به گزارش اخبار روز ایران، احمد وحیدی شامگاه جمعه در بازدید از محل دچار حریق شده کمپ ترک اعتیاد لنگرود در جمع خبرنگاران، با ابراز تأسف از این اتفاق تلخ و ناگوار اظهار کرد: این حادثه تاکنون منجر به مرگ ۳۲ نفر و مصدومیت ۱۷ نفر شده است.
وی با عرض تسلیت به بازماندگان حادثه لنگرود افزود: مسؤولان استانی از همان لحظات ابتدایی حادثه وارد لنگرود شده و از نزدیک جزئیات این ماجرای تلخ و مرگبار را مورد بررسی قرار دادند.
وزیر کشور با بیان اینکه تیم آتش نشانی بلافاصله به محل حریق کمپ ترک اعتیاد لنگرود حاضر شدند، گفت: ریز جزئیات حادثه توسط پلیس و عوامل نظارتی و امدادی بررسی و موشکافی می‌شود.

وحیدی از برخورد جدی با مسببین حادثه لنگرود خبر داد و اضافه کرد: پس از بررسی‌ها و حصول نتایج نهایی با مسببین و مقصرین حریق کمپ ترک اعتیاد لنگرود برخورد جدی می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم دقت نظر بیشتر در رسیدگی و بررسی حادثه لنگرود، افزود: چرایی اتفاق تلخ آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد و تعدد تلفات جانی این حادثه با جدیت مورد بررسی و ریشه یابی قرار گیرد. امیدوارم براتون خبر برخورد جدی با مسببین و مقصرین حادثه لنگرود براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۱۱-۰۳ ۱۵:۲۲:۱۳