تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی با مسئولان سازمان اطلاعات فراجا
تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی با مسئولان سازمان اطلاعات فراجا

تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی با مسئولان سازمان اطلاعات فراجا به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز سیاسی , به گزارش خبرگزاری روز ایران، شهریار حیدری در توضیح نشست عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی […]

تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی با مسئولان سازمان اطلاعات فراجا

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز سیاسی , به گزارش خبرگزاری روز ایران، شهریار حیدری در توضیح نشست عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: آمار و ارقام احصاء شده در حوزه‌های مختلف از امنیت پایدار در کشور حکایت می‌کند و در مجموع وضعیت امنیت کشور پایدار و با ثبات است.
وی بیان کرد: در نشست امروز گزارشی هم در خصوص برخی ناهنجاری‌های جامعه در حوزه معیشتی، اقتصادی و اجتماعی از جمله مباحث مرتبط با خانواده، طلاق، اعتیاد و آسیب‌شناسی این موضوعات ارائه شد.
حیدری گفت: مسئولان سازمان اطلاعات فراجا در مجموع تاکید کردند که امنیت مناسبی در کشور برقرار است و پلیس با اقتدار و توانایی کافی برای برقراری نظم و امنیت آمادگی دارد. امیدوارم براتون خبر تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی با مسئولان سازمان اطلاعات فراجا براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۰۷-۱۶ ۱۵:۳۸:۱۷