تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با برنامه ششم توسعه نیست
تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با برنامه ششم توسعه نیست

تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با برنامه ششم توسعه نیست به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز سیاسی , به گزارش اخبار روز ایران، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: در قانون برنامه ششم توسعه بر کاهش حجم، اندازه و ساختار دستگاه‌های […]

تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با برنامه ششم توسعه نیست

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز سیاسی , به گزارش اخبار روز ایران، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: در قانون برنامه ششم توسعه بر کاهش حجم، اندازه و ساختار دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است و ایجاد یک وزارتخانه یکی از مواردی است که حجم، ساختار و نیروی انسانی دولت را افزایش می‌دهد.
وی بیان کرد: در رأی‌گیری پیرامون کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی باید به این اصل توجه می‌شد و از آنجا که مغایر قانون برنامه ششم توسعه است، باید دو سوم رأی ملاک قرار می‌گرفت.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: در تبصره ۴ قانون برنامه ششم توسعه آمده است که بدون هرگونه توسعه تشکیلات و با استفاده از امکانات موجود می‌توان تفکیک انجام داد، پس لایحه تشکیل وزارت بازرگانی مغایر برنامه ششم توسعه نیست و نیازی به دو سوم آرا نداشت. امیدوارم براتون خبر تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با برنامه ششم توسعه نیست براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۰۷-۱۶ ۰۶:۵۶:۴۱