تشکیل کارگروه ارزیابی نمایندگان مجلس در شورای ائتلاف
تشکیل کارگروه ارزیابی نمایندگان مجلس در شورای ائتلاف

تشکیل کارگروه ارزیابی نمایندگان مجلس در شورای ائتلاف به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز سیاسی , به گزارش اخبار روز ایران، سید ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز در محل خبرگزاری روز ایران، برگزار شد، اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در […]

تشکیل کارگروه ارزیابی نمایندگان مجلس در شورای ائتلاف

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز سیاسی , به گزارش اخبار روز ایران، سید ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز در محل خبرگزاری روز ایران، برگزار شد، اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سال‌های اخیر پس از مجلس یازدهم فعالیت خود را ادامه داد و هیچگاه تعطیلی نداشتیم. البته فراز و نشیب‌هایی را داشتیم اما مسیر، مسیری بود که طی شد.
وی ادامه داد: امیدوارم شورای ائتلاف به نوع خود بتواند آسیب‌هایی را که بر سر راه همه جریان‌ها بوده و نقاط ضعف را برطرف سازد.
سخنگوی شورای ائتلاف در پاسخ به سوال روز ایران مبنی بر اینکه در انتخابات دوره گذشته مجلس بیش از ۲۰۰ نماینده با تابلوی این شورا، وارد مجلس شدند آیا این شورا پاسخگویی عملکرد نمایندگان است و نظارتی بر رفتار و کارنامه آنان دارد، گفت: کارگروهی تحت عنوان ارزیابی و نظارت عملکرد نمایندگان در شورای ائتلاف تشکیل داده ایم که شامل افراد حقیقی و حقوقی است. شاید به نوعی اولین بار است، یادم نمی‌آید در هیچکدام از جریان‌ها چنین اقدامی انجام شده باشد.
وی عنوان کرد: مهمترین وظیفه این کارگروه این است که به صورت دقیق برای هر نماینده کارنامه‌ای از عملکرد او درست می‌کند.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: حدود ۲۱۰ کارنامه تهیه شده که تقریباً مراحل جدی را پشت سر گذاشته است.
رسولی افزود: در این کارگروه رفتار نماینده در صحن علنی مجلس، مصاحبه‌های او با رسانه‌ها، عملکرد نماینده در فراکسیون‌های مجلس و همچنین اقدامات او در حوزه انتخابیه تحت نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پای این کارگروه ارزیابی خود ایستاده است، عنوان کرد: این مهم‌ترین پاسخ شورا به مردم در مورد نظارت بر عملکرد نماینده هاست لذا این کار را بدون اغماض پیش خواهیم برد.

ادامه دارد… امیدوارم براتون خبر تشکیل کارگروه ارزیابی نمایندگان مجلس در شورای ائتلاف براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۰۷-۱۷ ۱۳:۰۹:۱۴