تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند
تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند

تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز سیاسی , به گزارش اخبار روز ایران، سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز پنجشنبه در سفر به خوزستان و در حاشیه نشست با فرماندهان و مسئولان کشوری و استانی اظهار کرد: محل تلاقی تمام سیاست‌های دشمنان، راهبرد تجزیه، […]

تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز سیاسی , به گزارش اخبار روز ایران، سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز پنجشنبه در سفر به خوزستان و در حاشیه نشست با فرماندهان و مسئولان کشوری و استانی اظهار کرد: محل تلاقی تمام سیاست‌های دشمنان، راهبرد تجزیه، راهبرد تفرقه، استحاله، راهبرد تحریم و هرچه نظام سلطه سیاست خصمانه برای کشورهای مختلف دارد، یک جا برای ایران دارد و در ایران نقطه عطفش خوزستان است.
سرلشکر سلامی با اشاره به راهبردهای دشمن با محوریت تحریم اقتصادی، راهبرد تجزیه، تحریم در موضوع برجام، تفرقه و تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی بیان کرد: باید با همه این سیاست‌ها بجنگیم تا دشمن همچنان ناکام بماند.
وی با بیان اینکه جنگ در خوزستان تمام نشده است، گفت: آتش این جنگ زمانی گلوله‌های توپ و خمپاره بود اما حالا تغییر پیدا کرده است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه خوزستان سرشار از قوت است که می‌تواند تمام جهان سلطه را خاموش کند، بیان کرد: اقتصاد، افتخار و فرهنگ ما در خوزستان است که سرشار از ظرفیت‌ها است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خوزستان را سرزمین مقدس و خانه همه ملت ایران عنوان کرد که کربلای ایران و قدمگاه ائمه اطهار بوده و نباید اجازه دهیم دشمن ذره‌ای در این سرزمین تحرکات داشته باشد.
سرلشکر سلامی گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است؛ انقلابی و غیر انقلابی، مذهبی و غیر مذهبی باید همه را حفظ کنیم و جوان‌ها را نجات دهیم.
وی با تاکید بر اینکه هنر سپاه این است که صالح را به اصلح تبدیل کند، افزود: جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان‌ها است، باید جوان‌ها را حمایت کنیم، فرزندان مان را از آتش دشمن نجات دهیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با کسانی که با ما در جنگ هستند می‌جنگیم اما کسانی که آلوده شده اند را باید نجات دهیم.
سرلشکر سلامی تصریح کرد: سپاه با کسی که محاربه کند محکم مقابله می‌کند و کسی که کشور را نا امن کند طومارش را در هم می‌پیچیم اما عده‌ای که نیاز به کمک دارند و به سمت آتش می‌روند را نیز نجات می‌دهیم. امیدوارم براتون خبر تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۰۷-۱۳ ۱۵:۴۶:۲۸