در دیدار بشار اسد و نخست وزیر عراق چه گذشت؟
در دیدار بشار اسد و نخست وزیر عراق چه گذشت؟

در دیدار بشار اسد و نخست وزیر عراق چه گذشت؟ به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز جهان , به گزارش خبرگزاری روز ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سوریه، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و بشار اسد رئیس جمهور سوریه با یکدیگر در دمشق دیدار کردند. در این دیدار […]

در دیدار بشار اسد و نخست وزیر عراق چه گذشت؟

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز جهان , به گزارش خبرگزاری روز ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سوریه، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و بشار اسد رئیس جمهور سوریه با یکدیگر در دمشق دیدار کردند.
در این دیدار روابط دوجانبه میان سوریه و عراق و تقویت همکاری میان دو کشور در همه زمینه‌ها از جمله حمل و نقل، بازرگانی، صنایع و هماهنگی دائم در موضوعات سیاسی و نیز تلاش‌های مشترک برای مبارزه با تروریسم مورد رایزنی قرار گرفت.
در جریان این دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه و نخست وزیر عراق، ایستادگی عراق و سوریه در کنار یکدیگر در شرایط مختلف را ترجمان واقعی روابط برادرانه و تاریخی دو کشور دانستند و بر تداوم توسعه این روابط در سطح رسمی و مردمی تاکید کردند.

بشار اسد تاکید کرد: این سفر فرصتی برای جهش بزرگ در همکاری دوجانبه میان دو کشور است.
نخست وزیر عراق هم گفت: سوریه جایگاه مهمی در میان عراقی‌ها دارد و مردم عراق به پایداری ملت سوریه در مبارزه با وحشیانه ترین هجمه تروریستی که به آن شد، افتخار می‌کند. امیدوارم براتون خبر در دیدار بشار اسد و نخست وزیر عراق چه گذشت؟ براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۰۷-۱۶ ۱۰:۴۳:۵۵