راهپیمایی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه در ایالت میشیگان آمریکا
راهپیمایی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه در ایالت میشیگان آمریکا

راهپیمایی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه در ایالت میشیگان آمریکا به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز جهان , به گزارش خبرگزاری روز ایران به نقل از الجزیره، صدها تظاهرکننده به ساختمان اداری دانشگاه میشیگان هجوم بردند و از مقامات این دانشگاه خواستند تا سرمایه گذاری در شرکت‌هایی که عملیات نظامی اسرائیل را […]

راهپیمایی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه در ایالت میشیگان آمریکا

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز جهان , به گزارش خبرگزاری روز ایران به نقل از الجزیره، صدها تظاهرکننده به ساختمان اداری دانشگاه میشیگان هجوم بردند و از مقامات این دانشگاه خواستند تا سرمایه گذاری در شرکت‌هایی که عملیات نظامی اسرائیل را تأمین مالی می‌کنند، متوقف کنند.
تارنمای روزنامه آمریکایی «دیترویت نیوز» گزارش داد که تظاهرکنندگان ضمن راهپیمایی به سمت دفتر ریاست دانشگاه و ساختمان اداری آن، شعارهایی را با ضرب طبل سر دادند و بنرهایی با مضمون «مخالفت با صهیونیسم مساوی با یهودستیزی نیست» در دست داشتند.
این خبر در حالی است که در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان از فلسطین و محکومیت نسل‌کشی مردم در نوار غزه، شامگاه جمعه هزاران نفر از مردم آمریکا با تجمع در خیابان‌های واشنگتن‌دی‌سی، خواستار توقف جنگ در غزه و برقراری آتش‌بس شدند. امیدوارم براتون خبر راهپیمایی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه در ایالت میشیگان آمریکا براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۱۱-۱۸ ۰۷:۲۰:۴۲