ساترفیلد: اوضاع خاورمیانه به قبل از هفتم اکتبر باز نخواهد گشت
ساترفیلد: اوضاع خاورمیانه به قبل از هفتم اکتبر باز نخواهد گشت

ساترفیلد: اوضاع خاورمیانه به قبل از هفتم اکتبر باز نخواهد گشت به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز جهان , به گزارش خبرگزاری روز ایران به نقل از الجزیره، فرستاده ویژه آمریکا در امور خاورمیانه گفت که اوضاع منطقه خاورمیانه به قبل از جنگ هفتم اکتبر بازنخواهد گشت. «دیوید ساترفیلد» طی سخنانی مدعی شد: […]

ساترفیلد: اوضاع خاورمیانه به قبل از هفتم اکتبر باز نخواهد گشت

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز جهان , به گزارش خبرگزاری روز ایران به نقل از الجزیره، فرستاده ویژه آمریکا در امور خاورمیانه گفت که اوضاع منطقه خاورمیانه به قبل از جنگ هفتم اکتبر بازنخواهد گشت.
«دیوید ساترفیلد» طی سخنانی مدعی شد: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، توسط حماس با حمله هولناک به اسرائیل در هفتم اکتبر آغاز شد.
وی افزود: قطر در تلاش است تا برای آزادی گروگان‌ها نزد حماس میانجی‌گری کند. آزادی بیشترین تعداد گروگان‌ها در غزه منجر به آتش بس مؤثر خواهد شد.
این مقام آمریکایی تصریح کرد: ما آوارگی مردم غزه و کاهش مساحت نوار غزه را رد می‌کنیم و اشغال مجدد این منطقه توسط اسرائیل را نمی‌پذیریم.
وی همچنین گفت که کرانه باختری و نوار غزه باید به تحت مدیریت یک دولت واحد فلسطینی بازگردند. امیدوارم براتون خبر ساترفیلد: اوضاع خاورمیانه به قبل از هفتم اکتبر باز نخواهد گشت براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۱۱-۱۸ ۰۸:۵۸:۴۰