سارق باغات در کهگیلویه دستگیر شد
سارق باغات در کهگیلویه دستگیر شد

سرهنگ محمد موسوی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود. در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ‌های کشاورزی شهرستان کهگیلویه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. موسوی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی و با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات لازم سارق را شناسایی و به […]

سرهنگ محمد موسوی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود. در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ‌های کشاورزی شهرستان کهگیلویه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

موسوی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی و با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات لازم سارق را شناسایی و به همراه مالخر در عملیات غافلگیرانه ای دستگیر کردند.

وی افزود: متهم از افراد سابقه‌دار بود و در بازجویی‌های پلیس به ۱۱ فقره سرقت از باغ‌های کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد.

موسوی گفت: مأموران از مخفیگاه متهم حدود ۲۰۰ متر لوله پلی اتیلن که به صورت یک متری قطع و داخل یک دستگاه خودروی پراید جاسازی شد، ۲ عدد اره برقی و همچنین از انبار ضایعاتی مالخر ۳۶ گونی انواع لوله نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و در همین زمینه یک دستگاه خودروی پراید توقیف و به پارکینگ منتقل شد.