طرح امنیتی ویژه محرم و اربعین در عراق کلید خورد
طرح امنیتی ویژه محرم و اربعین در عراق کلید خورد

طرح امنیتی ویژه محرم و اربعین در عراق کلید خورد به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز جهان , به گزارش خبرگزاری روز ایران به نقل از خبرگزاری عراقی واع، تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق روز یکشنبه به جزئیات طرح امنیتی ویژه ماه محرم و همچنین اربعین امام حسین(ع) پرداخت. وی اعلام […]

طرح امنیتی ویژه محرم و اربعین در عراق کلید خورد

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز جهان , به گزارش خبرگزاری روز ایران به نقل از خبرگزاری عراقی واع، تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق روز یکشنبه به جزئیات طرح امنیتی ویژه ماه محرم و همچنین اربعین امام حسین(ع) پرداخت.
وی اعلام کرد: عملیات مشترک عراق با همکاری فرماندهی های امنیتی در استان های الانبار، کربلای معلی، بغداد و سامراء مشغول اجرای طرح ویژه ماه محرم هستند. این طرح شامل ارتقای تلاش های اطلاعاتی و امنیتی و افزایش حوزه های اطلاعاتی و امنیتی و نیز استقرار عناصر اطلاعاتی و امنیتی است.
الخفاجی تصریح کرد: این طرح همچنین شامل حوزه بهداشت و موکب ها و توجه به تأمین غذا و نوشیدنی و نیز توجه به تامین امنیت مسیرهای تردد به شهرهای کربلای معلی، کاظمین، سامراء و سایر شهرها است.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در ادامه خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی در کنار افزایش تلاش و اقدام به رصد هوایی توسط نیروی هوایی ارتش با هدف تامین امنیت مناطق برگزاری مراسم های ماه محرم، عملیاتی پیشگیرانه را برای تعقیب عناصر داعش و فشار بر گروه های تروریستی آغاز کرده اند.
وی همچنین گفت که طرح ویژه عملیات مشترک عراق در ماه محرم تا اربعین حسینی ادامه دارد و وزارتخانه های کشور، حمل و نقل، بازرگانی، دفاع و نیز حشد شعبی عراق و تمامی بخش های امنیتی در این طرح مشارکت دارند. امیدوارم براتون خبر طرح امنیتی ویژه محرم و اربعین در عراق کلید خورد براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۰۷-۱۶ ۱۲:۱۵:۱۱