علوم شناختی به اندازه صنعت غذا برای سلامت جامعه مهم است
علوم شناختی به اندازه صنعت غذا برای سلامت جامعه مهم است

علوم شناختی به اندازه صنعت غذا برای سلامت جامعه مهم است به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز اقتصاد , به گزارش اخبار روز ایران، امروز ۲۵ تیر ۱۴۰۲ نهمین جشنواره نانو و رسانه در باغ کتاب برگزار شد. روح اله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در نهمین جشنواره […]

علوم شناختی به اندازه صنعت غذا برای سلامت جامعه مهم است

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز اقتصاد , به گزارش اخبار روز ایران، امروز ۲۵ تیر ۱۴۰۲ نهمین جشنواره نانو و رسانه در باغ کتاب برگزار شد. روح اله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در نهمین جشنواره نانو و رسانه گفت: تولید خوراک سالم برای روح در رسانه‌ها اهمیت زیادی دارد. امروز افراد با شناخت‌ها زندگی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. یکی از ابزارهای علوم شناختی رسانه‌ها و محتوای رسانه‌ای است.
وی افزود: در عصری به سر می بریم که ذهن، فکر و شناخت به اندازه صنعت غذا و هوای پاک تأثیرگذار است. محتوای سالم می‌تواند همانند غذای سالم بر سلامت جامعه اثر مثبت داشته باشد.
وی با اشاره به ضرورت ترویج عمومی علم ادامه داد: نهادهای بزرگ علمی جهان یکی از وظایفی که برای خود قائل می‌شوند و برای آن هزینه می‌کنند ترویج عمومی علم بوده اینکه مردم از سطح عادی نسبت به علم ارتقا پیدا کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری با تاکید بر عمومی کردن علم و فناوری و نقش رسانه در این باره گفت: رسانه‌ها آینده ساز در انتخاب‌ها، حرکت سرمایه‌ها به سوی فضاهای تأثیرگذار، صیانت و پایداری دولت‌ها در یک سری حوزه‌ها و رونق بازار علم نقش پررنگی دارند. امیدوارم براتون خبر علوم شناختی به اندازه صنعت غذا برای سلامت جامعه مهم است براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۰۷-۱۶ ۰۹:۰۸:۵۱