۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده است
۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده است

۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده است به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز سیاسی , به گزارش اخبار روز ایران، آیت الله ابراهیم رئیسی بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانه قند یاسوج گفت: امروز کارخانه قند یاسوج که کهن‌ترین صنعت در کهگیلویه و بویراحمد است به همت کارگران و ستاد […]

۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده است

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز سیاسی , به گزارش اخبار روز ایران، آیت الله ابراهیم رئیسی بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانه قند یاسوج گفت: امروز کارخانه قند یاسوج که کهن‌ترین صنعت در کهگیلویه و بویراحمد است به همت کارگران و ستاد اجرایی فرمان امام و مسئولان به چرخه تولید بازگشت.
وی با بیان اینکه هنوز کارگران می‌توانند کارخانه قند یاسوج را به مرحله برتر برسانند، گفت: راه اندازی واحدهای راکد یعنی اشتغالزایی بیشتر، کاسته شدن از میزان بیکاری و افزایش امید در جامعه.
رئیس جمهور اظهار داشت: وضعیت کارخانه قند یاسوج به دست توانای کارگران متحول شده و در مسیر تولید قرار گرفته و علاوه بر این واحد تولیدی، ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد دیگر نیز در این استان به چرخه تولید بازگشته است.
رئیسی با بیان اینکه احیای واحدهای صنعتی و تولیدی و اقتصادی همواره در دستور کار است، گفت: کاری که تا به امروز انجام شده همچنان دنبال می‌شود.
وی افزود: باز هم واحدهای بیشتری باید احیا شوند و مشکل اشتغال را باید با فعال کردن واحدهای تولیدی مرتفع کنیم.
رئیس جمهور تاکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری ما می‌توانیم و ما جلوه این جمله را هم در افتتاح سد و هم در افتتاح کارخانه پتروشیمی و هم در افتتاح واحدهای راکد مشاهده کردیم. امیدوارم براتون خبر ۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده است براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۳-۰۷-۱۷ ۱۴:۴۶:۵۶