اعزام ۲ هزار دانشجو به مناطق محروم استان مرکزی
اعزام ۲ هزار دانشجو به مناطق محروم استان مرکزی

سردار محسن کریمی بعد از ظهر جمعه در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان در روستاهای خنداب اظهار داشت: امروز به برکت فرهنگ انقلابی در بین جامعه و دانشگاه‌ها شاهد حضور و سبقت جوانان و نوجوانان در میدان‌های جهاد و خدمت رسانی به مردم هستیم و این نشان از زنده بودن آرمان‌های انقلاب دارد. فرمانده سپاه […]

سردار محسن کریمی بعد از ظهر جمعه در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان در روستاهای خنداب اظهار داشت: امروز به برکت فرهنگ انقلابی در بین جامعه و دانشگاه‌ها شاهد حضور و سبقت جوانان و نوجوانان در میدان‌های جهاد و خدمت رسانی به مردم هستیم و این نشان از زنده بودن آرمان‌های انقلاب دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: توسعه و ترویج فرهنگ جهادی در کشور از ضرورت‌های مهم امروز جامعه است و گروه‌های جهادی علاوه بر رسالت خدمت به مردم و رفع غبار فقر و محرومیت در جامعه برای توسعه و ترویج فرهنگ جهادی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی صحنه تولید امید و نشاط در جامعه هستند، گفت: مکتب و تفکر جهادی مردم را ولی نعمتان خود می‌داند و اعتقاد دارد مردم محور و مؤلفه اصلی قدرت در جامعه هستند و لذا الگوی حرکتی اقدامات جهادی و بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی و حضور مردم است.