انجام موفق جراحی ستوان فقرات در دامغان
انجام موفق جراحی ستوان فقرات در دامغان

انجام موفق جراحی ستوان فقرات در دامغان به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز حوادث , به گزارش خبرگزاری روز ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، عمل جراحی ترمیم شکستگی ستون فقرات با خارج کردن تومور از داخل نخاع با موفقیت در بیمارستان ولایت دامغان انجام شد. متخصص جراحی مغز […]

انجام موفق جراحی ستوان فقرات در دامغان

به گزارش اخبار روز ایران  در اخبار روز حوادث , به گزارش خبرگزاری روز ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، عمل جراحی ترمیم شکستگی ستون فقرات با خارج کردن تومور از داخل نخاع با موفقیت در بیمارستان ولایت دامغان انجام شد.
متخصص جراحی مغز و اعصاب بیمارستان ولایت دامغان گفت: فرد ۴۳ ساله‌ای که بر اثر تصادف دچار شکستگی ستون فقرات شده بود و پس از تصویربرداری مشخص شده که علاوه بر شکستگی روز ایرانه کمر، توموری هم در داخل نخاع وی وجود دارد.
علیپور برای پایش ریشه‌های آسیبی و جلوگیری از آسیب‌های جراحی از دستگاهی به کارگیری شده که به ما کمک کرد تا بتوانیم موفقیت عمل را بالا ببریم.
وی افزود: این عمل پنج ساعته با استفاده از دستگاه نورو مانیتورینگ با موفقیت انجام شد و حال بیمار رو به بهبودی است. امیدوارم براتون خبر انجام موفق جراحی ستوان فقرات در دامغان براتون مفید بوده باشه.

۲۰۲۴-۰۱-۱۱ ۰۸:۵۰:۴۲